söndag 23 augusti 2020

Yoga hösten 2020

Yoga 2020:

Höstens yogatermin startar tisdagen den 1 september kl 18 i trädgården på Gladelundsvägen 13 🌿

Vi kommer att yoga utomhus under hela september. Har man bara rätt kläder är det ett underbart hälsosamt sätt att röra sig och andas in naturens välgörande friskhet 🙏
Oanade energiresurser frigörs i oss 😇


Mer info om yogan hittar du under fliken "Kundaliniyoga"
Vid regn ställer jag in och då får du ett meddelande senast kl 17 om du har anmält dig.

Från och med tisdagen den 6 oktober håller jag yogan inomhus och då ändras också starttiden till kl 19.
Det kommer då att finnas ett begränsat antal platser så vill man komma är det obligatoriskt med anmälan för att kunna få en plats.

Precis som under våren följer vi Folkhälsomyndighetens rekommendationer. Ett begränsat antal deltagare för att kunna ha glest mellan mattorna, man tar med sig sin egen matta och kudde samt filt och håller avstånd till andra. I lokalen finns handsprit och jag håller god ventilation. Vid symtom på sjukdom stannar man hemma.

Avgift:
Klippkort 10 ggr 1400 kr
Klippkort 6 ggr 900 kr
Drop-in 160 kr


Är du intresserad av Medicinsk Yoga?
Medicinsk Yoga fungerar mot bl.a. högt blodtryck, huvudvärk, oro och värk. Du kan läsa mer om medicinsk yoga under fliken "Medicinsk Yoga"
och här:

Jag planerar att starta upp en grupp i Medicinsk Yoga i oktober.
Du kan anmäla ditt intresse till mig redan nu så hör jag av mig

Varmt välkommen med din anmälan 💟 sms: 073 4022449 eller mejl: vranarp57@gmail.com
Jag ser fram emot att ses!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar